Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Me like.... Ben er van de zomer nog met de motor gepasseerd en het blijft een indrukwekkende pas.
En ben het eens met Johan... liever wat "slecht" weer dan een egaal blauwe lucht.
Zou hier wel eens een zwart wit bewerking van willen zien ook eigenlijk.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Zeer mooi zo met de sneeuw al in de toppen..Het grauwige mistige weer vind ik zeker niet minder in dit geval..Mooi..
Iets meer ruimte boven had inderdaad iets fijner kijken geweest.
Bedankt voor jullie commentaar.
Ik akkoord met jullie dat wat slecht weer beter is als een straalblauwe lucht maar toen ik daar stond met een strakke wind en een halve graad had ik wel een beetje een ander gedacht
Comment