Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats genoeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Plaats genoeg

    in Ijsland om te grazen en te luieren en zo komt al eens schapen tegen. Mijn eerste Ijslandse kleur en ga deze wat afwisselen met de Duitse Rijn wat een herfstuitstap was.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Plaats genoeg

    Een topper , Raymond. Door de vlakverdeling zo heerlijk van eenvoud. Hier komt de goede kijker naar boven.
    De figuranten zijn ook zeer belangrijk. Hier geniet ik van !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Plaats genoeg

      Het fellere groen met de zachtere achtergrond combineert perfect. En de schaapjes maken het af
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Plaats genoeg

        Nou als ze zo zijn als deze laat dan nog maar heel veel meer komen van de Ijsland foto's in kleur...Hele mooie dit Raymond..
        Mooie voorgrond met de schapen, mooi licht op de bergflanken, en dan ook nog fraaie kleuren in de lucht, wat wil een mens nog meer!!
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Plaats genoeg

          op deze foto voel ik mij helemaal thuis in Ijsland ,heel mooi

          Comment


          • #6
            Re: Plaats genoeg

            Deze is toch wel heel knap in kleur hoor Raymond, echt een hele knappe opname

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Plaats genoeg

              Heel mooi Raymond !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Plaats genoeg

                Mooie plaat door alles wat al aangehaald werd: luchtkleuren, subtiele kleurtjes in de bergen die dan contrasteren met het donkere groen.
                En die schaapjes langs beide kanten verankeren de bergen precies: rotsvast !

                Comment


                • #9
                  Re: Plaats genoeg

                  Mijn welgemeende dank aan alle kijkers en vooral schrijvers voor de positieve ingesteldheid.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Plaats genoeg

                    Als crop zonder schaapjes krijgt die prachtige lucht nog meer aandacht.
                    Het is maar waar je de nadruk op wil leggen. Zoals hij nu is, is het ook mooi.

                    Comment

                    Working...
                    X