Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dpix, Johan en Sieg, thanks voor de positieve benadering.
@Johan : Nee geen LE gemaakt, soms een iets tragere dan de normale doch ben geen voorstander van heel lange sluitertijden daar ik nogal trouw blijft aan het natuurlijke (ook al zou je dat soms niet zeggen), alleen wél voor abstractie of vervreemding.
@Sieg : Later komen de kleuren nog aan bod (en dan neem ik weer risico's ... ) !
Heel impossant dit!!
Ben zeker fan van LE, maar beelden als dit vind ik de kracht van het water op deze manier weergegeven ook echt top....Knap Raymond..
het geweld hier heel mooi weergegeven van de Dettifoss waterval ,als je daar staat vraag je je af van waar al dat water komt ,en eigenlijk is het zuiver van de regen en het afsmelten van de ijskap ,knap Raymond
Het watergeweld heb je mooi in beeld gebracht. Goede sluitertijd zodat er nog Voldoende dynamiek aanwezig is.
Brengt herinneringen boven van héél lang geleden bij de Victoriawaterval
Comment