Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laozhai
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Laozhai
Schitterende locatie hoor en een prachtig licht in de verte
Spijtig van de drukte onderaan in het water, niks aan te doen natuurlijk
grts
SiegjVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIndringend en mysterieus. Schitterende sfeer. Voor mij een topplaat !
Comment
-
-
Prachtig landschap daar..De achtergrond met de puntige bergen en ondergaande zon zijn echt super..
Daarom vraag ik gelijk ook maar of je misschien ook nog een foto in liggend formaat hebt met de nadruk op de bergen...Lijkt me ook heel mooi!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
grappig, als je het onderste derde afsnijdt van de foto krijg je gewoon een klassiek mooi fotootje. Zoals het nu is breekt het lekker de macht der gewoonte. ik vind dat tof.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
prachtige sfeer in deze foto en met veel diepte
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPrachtig landschap daar..De achtergrond met de puntige bergen en ondergaande zon zijn echt super..
Daarom vraag ik gelijk ook maar of je misschien ook nog een foto in liggend formaat hebt met de nadruk op de bergen...Lijkt me ook heel mooi!!
Maar speciaal voor jou post ik http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ml#post4511285
Iedereen bedankt voor de fijne reacties. Voelt als een welcome back ...Last edited by kohraya; 22 november 2016, 20:46.
Comment
-
Zaligheid, die zou ik in het groot uitgeprint willen zien. Moet magnifiek geweest zijn om daar te staan.
Comment
Comment