Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi vastgelegd Raymond en zeer geslaagde omzetting, het huis springt eruit
Goed gekozen om een verticale compo te kiezen, dit versterkt nog de grootsheid van de achterliggende bergen
De beloning kwam bij het laatste stukje naar beneden scrollen en ik had daardoor veel aandacht voor het landschap boven het huis. Mooi en het desolate waar ik zo van hou.
Het huis is tenslotte de kers op de taart
dit is een knappe ,en daar ik ginder ook ben geweest krijg ik het gevoel terug als ik dergelijke huisjes zag ,toen dacht ik wat een zaligheid en rust moet dat hier zijn om te wonen ,maar daaropvolgend kwamen ook de gedachten bij mij op , als je hier zit zo alleen tussen dat woeste landschap in winterperiode met bar guur weer en donkere dagen, wanneer de zon nog met moeite boven de horizon reikt ,dan denk ik dat het romantiseren van dit soort leven er snel van af gaat ,harde mensen zijn het die ijslanders (heb trouwens gelezen dat het de meest hard werkende mensen zijn ,
even terug naar de basis een geslaagde foto als al deze gevoelen bij mij terug boven komen
Comment