Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De vraag is: Moet het steeds natuurlijk ogen? Als alles natuurlijk moet ogen maakt iedereen steeds dezelfde plaatjes. Mijn vorige post was natuurlijke afwerking. Deze is meer gewaagd.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Kleuren kunnen voor mij wel, ik durf zelf ook nogal eens wat doen met de schuivertjes
De compo daarentegen vond ik beter bij de vorige
Maar ook deze is voor de rest weer prima afgewerkt met een fijne verscherping
De vraag is: Moet het steeds natuurlijk ogen? Als alles natuurlijk moet ogen maakt iedereen steeds dezelfde plaatjes. Mijn vorige post was natuurlijke afwerking. Deze is meer gewaagd.
Vind het fijn en moedig om eens af te wijken en ben het eens dat het niet altijd 'natuurlijk' moet zijn, het is jou foto - jou bewerking en bij een goed buikgevoel moet je daar achterstaan ! Een klein détail wat ik zou verbeteren is het wit onderaan de molen, deze is nu mee in het paarse betrokken.
Vind het fijn en moedig om eens af te wijken en ben het eens dat het niet altijd 'natuurlijk' moet zijn, het is jou foto - jou bewerking en bij een goed buikgevoel moet je daar achterstaan ! Een klein détail wat ik zou verbeteren is het wit onderaan de molen, deze is nu mee in het paarse betrokken.
ik vind het ook best geslaagd, de suggestie van g.r. is interessant !
Idd. Moet volgens mij niet altijd "natuurlijk" zijn. We mogen een beetje creatief zijn .
Een hele schone trouwens naar mijn bescheiden mening.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment