Re: Mistig Horst.
ja frans, ik had die er zelf ook in verwacht. Maar gezien ze nog wel een paar andere landschapjes gerateerd hebben deze week, is het waarschijnlijk gewoon weer eens een vingerwijzing door het HoFgenootschap dat de HoF GEEN selectie is van de BESTE of MEEST OPVALLENDE beelden van de week. Iets waar ze in de statuten van de HoF ook volledig voor uitkomen, dus, voor mijn part totaal geen probleem hoor dat deze opname er niet in mag staan. De mensen van dat raadselachtige geheime duistere HoFgenootschap genieten nog altijd evenveel respect als vroeger vanwege mezelf !! Zouden ze trouwens niet op dit kasteel hun vergaderingen houden ? Lijkt me donkerduistergeheim genoeg (en in dat kotteke rechtsonder de foto kunnen ze altijd eens gaan kakken).
Over onze tentoonstelling en de A2 foto's : ik denk dat het moeilijk zal worden om deze niet te verkiezen tot één van de superplaten van de periode 2017, en deze dus op A2 af te werken. Al weet je natuurlijk nooit he.
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske
Bekijk bericht
Over onze tentoonstelling en de A2 foto's : ik denk dat het moeilijk zal worden om deze niet te verkiezen tot één van de superplaten van de periode 2017, en deze dus op A2 af te werken. Al weet je natuurlijk nooit he.
Comment