UPDATE: gespiegelde versie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Thingvellir Lake - Update
Collapse
X
-
-
-
Re: Thingvellir Lake
Prima vastgelegd en ondanks de toch drukkere omgeving maakt het egale water hier de opname rustig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtVind de foto een beetje uit "balans". Alles staat aan de linkerkant.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtSpiegelen zou ik zeggen, dan wordt het kijken rustiger door de diepte.
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
Comment
-
-
ben geen fan van spiegelen. gaat een stapje te ver voor mij.
de foto zelf vind ik trouwens best fijn (de eerste dan, haha)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Het spiegelen helpt in vele gevallen omdat we gewoon zijn om van links naar rechts te lezen.
Ik vind de comp wel mooi gekozen, maar er zit echt teveel contrast in de foto.
M.a.w., de lichte delen zijn te licht en de donkere delen zijn te donker.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtben geen fan van spiegelen. gaat een stapje te ver voor mij.
de foto zelf vind ik trouwens best fijn (de eerste dan, haha)
Comment
-
Wonderlijk hoe onze geest reageert op het spiegelen. De diagonaal werkt nu lekker mee !
Ik denk als het rechterhoekje ontdaan zou zijn van die rots , dat het nog lekkerder kijkt. (niet mis met spiegelen)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment