dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jökulsárlón glacial lake panorama
Collapse
X
-
-
Re: Jökulsárlón glacial lake panorama
Zeker en vast meer dan geslaagd voor je eerste pano Patrick
En uiteraard een landschap om u tegen te zeggen, indrukwekkend mooi
Onderaan in de opname, in het water, zijn wel enkele matte delen te zien, ook opvallend naar de rechterhoek toe ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Dat is dan goed gelukt, Patrick. Als kijker krijg je veel meer het gevoel, dat je er er bij staat !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZeker en vast meer dan geslaagd voor je eerste pano Patrick
En uiteraard een landschap om u tegen te zeggen, indrukwekkend mooi
Onderaan in de opname, in het water, zijn wel enkele matte delen te zien, ook opvallend naar de rechterhoek toe ?
grts
Sieg
Comment
-
Een must om op de 1800px te bekijken, dan pas zie je de ware schoonheid..
Pracht pano Patrick, zeker vaker doen zou ik zeggen!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
heel mooi beeld waar je naar kunt blijven kijken, al mis ik een heel klein beetje een "onderwerp". Maar, je kan ook zeggen dat je de leegte gevuld met ijsbergen gefotografeerd hebt. dan ist goe, heel goe.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Das een hele mooie Patrick, eentje die kan tellen.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
Hele knappe Pano
En ik kijk al uit naar die vele knappe IJslandplaten die je nog in stock zou hebben
en dat past bij de winter hé ...
En uiteraard ook bedankt om weer eens langs te komen op ons fotosalon, altijd fijn om al of niet reeds bekende BD-ers te ontmoetenLast edited by Frakske; 16 november 2016, 16:53.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Schoontje.
Toch raar hoe het licht daar anders kan zijn. Toen wij er waren was het zeer bewolkt en grauw. Al het ijs had een donkerblauwe kleur.
Comment
-
Comment