Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeker een plaatsje waard hier ! Je zou er over na kunnen denken om nog een zwaarder gradiënt (drama) in de lucht toe te passen.
Zwart/wit hoeft zeker niet altijd realistisch te zijn.
Mooi van diepte maar mankeer toch wat meer dramatiek gezien de inhoud.
Ja maar toch neen :-) heb room with a view gemaakt eigenlijk om de duizenden "room with a view" foto's aan de kaak te stellen, mensen zitten eens in een hotel met mooi zicht en dan krijg je een "room with a view" foto .... liefst moet alles er nog mooier uitzien dan de werkelijkheid zodat de facebookvrienden toch maar wat verbaast zijn in wat voor weelde ze aan het reizen zijn.... zodoende mijn "room with an eternal view" ;-) .....'k weet ik het kan wreed ambetant uit de hoek komen ;-)
Ja maar toch neen :-) heb room with a view gemaakt eigenlijk om de duizenden "room with a view" foto's aan de kaak te stellen, mensen zitten eens in een hotel met mooi zicht en dan krijg je een "room with a view" foto .... liefst moet alles er nog mooier uitzien dan de werkelijkheid zodat de facebookvrienden toch maar wat verbaast zijn in wat voor weelde ze aan het reizen zijn.... zodoende mijn "room with an eternal view" ;-) .....'k weet ik het kan wreed ambetant uit de hoek komen ;-)
Ambetant ? Niks van ... als je het maar begrijpelijk en vriendelijk verwoord
Comment