Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

    Wat vinden jullie van de compositie van deze? Gemaakt met mijn eigen kamera voor dat die het opgaf...



    DaoCheng YaDing Trip 0001 - 13-Oct-2016 to 18-Oct-2016

    by BB, on Flickr

  • #2
    Re: Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

    Mooi kleurig/herfst beeld van dit fraaie landschap, lekker gestoken scherp ook..
    Zie dat je een lange sluitertijd hebt gebruikt voor het water. Wat ik zelf doe is dan ook een foto nemen met normale sluitertijd, zodat je dan de bewogen delen zoals de kleurige doeken dan weer in kunt blenden..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

      Mooie locatie en compo vind ik goed gekozen
      Bij mij komt de opname heel hard over, dus persoonlijk zou ik de hooglichten een pak naar beneden halen
      Maar da's uiteraard kwestie van smaak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Mooi kleurig/herfst beeld van dit fraaie landschap, lekker gestoken scherp ook..
        Zie dat je een lange sluitertijd hebt gebruikt voor het water. Wat ik zelf doe is dan ook een foto nemen met normale sluitertijd, zodat je dan de bewogen delen zoals de kleurige doeken dan weer in kunt blenden..
        Goed advies, doeken vind ik persoonlijk OK, maar bewegende bomen veel minder, zal het volgende keer moeten uitproberen.

        Comment


        • #5
          Re: Yading (Sichuan) park - Een prentje van bij de ingang

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Mooie locatie en compo vind ik goed gekozen
          Bij mij komt de opname heel hard over, dus persoonlijk zou ik de hooglichten een pak naar beneden halen
          Maar da's uiteraard kwestie van smaak

          grts
          Sieg
          Hoog lichten zijn al naar beneden gehaald, het contrast was redelijk groot met de sneeuw en de licht gekleurde stenen. Ik denk dat er ook te veel scherpte op zit, misschien vandaar dat het wat hard overkomt?

          Comment

          Working...
          X