Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie locatie, de bewerking vind ik persoonlijk nogal donker uitvallen
Had liever iets lichtere rotsen en huisje gezien, maar da's kwestie van smaak hé
Voor mij ook iets te donker. Je zal wel gelijk hebben maar ik zie hier niet direct een gevangenis in. Moet anders wel een idyllisch plekje zijn om opgesloten te zitten.
hehe, ik herinner me dit huisje van een wandeling van 21 jaar geleden. Mijnen oudsten was toen 1 jaar oud, en we maakten er een fantastische wandeling met de Maarten in een draagrugzak. Een van de herinneringen die me altijd zullen bijblijven.
de foto had ik graag een beetje contrastrijker gezien, maar de fotograaf beslist he.
Dank voor jullie reacties. Ik zal vanavond thuis eens kijken wat hier aan te doen is. De foto ziet er in Photoshop vele malen beter uit dan hier op BD.
hehe, ik herinner me dit huisje van een wandeling van 21 jaar geleden. Mijnen oudsten was toen 1 jaar oud, en we maakten er een fantastische wandeling met de Maarten in een draagrugzak. Een van de herinneringen die me altijd zullen bijblijven.
de foto had ik graag een beetje contrastrijker gezien, maar de fotograaf beslist he.
Leuke herinnering lijkt mij toch... Beetje desolaat gebied buiten het hoogseizoen en dat valt bij mij dubbel in de smaak.
Comment