Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Where ever you go.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Where ever you go.

Een hele moeilijke om de sfeer te behouden en ook mijn eerste na 3 weken afwezigheid. Het is er eentje uit IJsland, jawel ! Maar omdat iedereen er de laatste tijd naartoe gaat zal ik het voorlopig bij deze ene houden, later komen er nog, anders gaan we verzuipen in de IJslandbeelden.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Where ever you go.

ik wil ook wel een pauze inlassen hoor Raymond om je even aan het woord te laten
    al weet ik zeker dat jou beelden helemaal anders zullen zijn dat deze die nu worden getoond ,vooral door je eigen kijk op jou fotografie wat ik vooral bewonder omdat je zelf weet dat je publiek kleiner is ,maar toch niet op de lijntjes loopt
    ook deze is weer heel iets anders en die kan ik echt wel smaken ,er hangt een bepaald sfeertje erboven die mij wat aan vroeger doet terugdenken als ééntje uit het analoge tijdperk ,mooi Raymond

Comment

Heel knap door zijn gedurfde originaliteit van afwerken, mooi lijnenspel!

Comment

Een beetje een mysterieuze plaat.
        Mooie eigen afwerking
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Originele en bijzondere eigen style van fotografie..
          Zou zo een beeld kunnen zijn die al jaren in een boek heeft gezeten..Knappe afwerking!!
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Bedankt allemaal om de positieve reacties en het bemerken van 'gedurfde originaliteit'. Het was een moeilijk te realiseren beeld maar zag er potentieel in inzake compo, inhoud en sfeer ! IJsland is dan ook een speciaal land waar licht en kleur belangrijke invloeden uitoefenen.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Voelt ijziger aan dan de meeste IJslandbeelden die we hier zoal zagen, het is eerder een voorstelling van hoe ik in mijn jeugd dacht dat een IJslandse zomer er zou kunnen uitzien...
              of komt dat uit uw jeugdarchief Raymond ?
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie omzetting die echt wel past bij het onderwerp.
                En... laat die Ijslandfoto's maar komen hoor voor mij gaat dit niet vervelen.
                www.photo-rudi.be

Comment

Heel apart en op je eigen manier gebracht Raymond

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                  X