Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kirkjufell - before sunset
Collapse
X
-
-
Re: Kirkjufell - before sunset
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMooi hoor. Een plat gefotografeerd landschap...
Schoon 500px verzameling heb je trouwens !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtIdd... Het was daar bijna aanschuiven.... Maar het blijft een schoon stukske aarde.
Schoon 500px verzameling heb je trouwens !!!
Als je schiet...schiet dan raak.
Grt SchoonSpikke
Comment
-
-
-
Blijft toch een spectaculaire omgeving en water zeg...Mooi in beeld gebracht Steven...Knap..
Toch wel paar kritische puntjes, de paarse lucht vind ik een beetje storend, en zou ik met een gradueel proberen weg te werken, en ik vind de foto in zijn geheel wat flets voor een tegenlichtopname, mag wat contrast in de midtones en donkere delen hebben.
Ik heb hem zelf even ingeladen, en deze aanpassingen toegepast KLIK, kijk maar of je het wat vind. Als je het niks vind dan haal ik de link wel weer weg hoor.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtToch wel paar kritische puntjes, de paarse lucht vind ik een beetje storend, en zou ik met een gradueel proberen weg te werken, en ik vind de foto in zijn geheel wat flets voor een tegenlichtopname, mag wat contrast in de midtones en donkere delen hebben.
De paarse lucht is smaak denk ik. Het was in realiteit zo als op mijn versie.
Paar minuten later zag de lucht paars/rood, en was er bijna geen blauw meer te bespeuren.
Bedankt voor de feedback!
Comment
Comment