Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Staring at the sea
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Staring at the sea
juist dat "minder" weer maakt juist jou foto "meer" . de grauwe sfeer maakt de foto wat mysterieus ,en door de vochtigheid krijg je glans op de keien en de planken van het ponton ,de vignetering zou ik miss iets minder nadrukkelijk hebben gemaakt maar dit is maar een klein detail die zeker geen afbreuk aan deze mooie foto doet
-
Knap gedaan en een mooie diepte verkregen in de opname
De bewerking vind ik eigenlijk wel geslaagd en zorgt ervoor alsof het lijkt dat je zelf in een beetje licht staat
De banding is wel duidelijk aanwezig in die donkere delen, zelf heb ik dat ook steeds bij m'n opnames
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bekende plek voor mij dus ik weet welke strandcabines je bedoelt. Toch maar een geslaagde plaat gemaakt zonder die strandcabines. Mysterieuze sfeer en een persoon, ik vermoed jezelf erbij is echt een meerwaarde. Vind de kleurenversie al top maar denk dat deze het nog beter doet in zwart wit maar dat is wsl persoonlijk
Comment
-
-
Mooie prent en veel sfeer. De bewerking vind ik zeer mooi, en de persoon in de leegte is top.
Comment
-
-
Erg toffe plaat..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Een hele mooie en rustige plaat. Geweldige nummer trouwens ook 😉
Groetjes Marchristan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk berichtEen hele mooie en rustige plaat. Geweldige nummer trouwens ook
Groetjes Marchristan.
Bedankt voor de toffe reacties!
mvg Christophe
Comment
-
-
Dikke proficiat met de HOF Christophe..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment