Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de bodem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Op de bodem

van Karreg ar Merk aan de Cote d'Armor. Alleen zichtbaar bij eb.

http://www.smuttynose.nl

Re: Op de bodem

indrukwekkend uitsteeksel ,mooi gefotografeerd met veel detail ,miss een 16/9 van maken met een stukje lucht er af of onderkant ,zodat de horizon niet meer in het midden staat wat de foto iets krachtiger maakt ,mijn inziens

Comment

Heel aparte vorm, lijkt wel zo'n ding om een schip aan vast te leggen
      Mooi vastgelegd met inderdaad veel detail

grt
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Tof onderwerp, maar hier zou ik eens terug naar toe gaan als het licht wat beter is.
        Nu vind ik de schaduwen te hard.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

Comment

Licht is inderdaad wat hard...Maar niet altijd mogelijk om op de juiste tijdstippen overal te zijn natuurlijk...Wel heel mooi onderwerp...Mooi..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Dank voor de reacties. Ik vind zelf het harde hier wel passen en die gelijkenis met een bolder (meerpaal) viel ons ook op. Deze is wel ruim twee meter hoog!
            http://www.smuttynose.nl

Comment

Doet mij denken aan een duikende zandwalvis - die ook wat verder zijn hoofd weer bovensteekt
              Peter
              mijn website : klik

Comment

zjust, een zandwalvis. ik kon niet echt meer op de naam komen, maar zo is het, een zandwalvis !

foto heeft wel iets, vind ik.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
                X