Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie frisse kleuren en origineel standpunt.
Alhoewel de voorgrond zeer mooi en gesatureerd is, krijg ik een beetje het gevoel alsof de genoemde hoek het zicht op de waterval een beetje beneemt.
Klopt Johan, maar je kan daar niet staan waar je wil. Moest uitkijken dat mijn statief niet de dieperik inging, en wou absoluut die planten in de foto krijgen.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Inderdaad een apart standpunt. De meeste foto's tonen Skogafoss van vooraan gezien en dan zie je beter hoe indrukwekkend deze waterval is. Maar dit standpunt is mooier omdat je er de natuur bijneemt in plaats van de vlakte (met dikwijls auto's of bussen en massa's toeristen) ervoor.
apart standpunt maar toch heel mooi
klopt ook wat je zegt ook geprobeerd met mijn 10 stopper om het volk eraf te krijgen ,maar probleem is gewoon dat de mensen niet door je beeld lopen maar te lang blijven staan waardoor het allemaal spookbeelden worden ,het probleem is ook bij deze waterval dat je maar een beperkt moment hebt om deze goed te fotograferen daar het zonlicht er maar een bepaalde tijd op schijnt en dan heb je ook die mooie regenboog erbij ,maar dat is dan ook midden van de dag waardoor je die (massa)toeristen er moet bij nemen
Wat een mooie is dit, perfecte compo en een natuurlijke frisse uitstraling. Mooi zonder te te feeëriek te worden wat ik soms minder mooi vind in dit soort beelden.
Watervallen vind ik zelf juist altijd wel prettig fotograferen met wat meer bewolkt weer....Hele mooie met inderdaad een heel knap standpunt..De mooie voorgrond erbij maakt hem wat specialer...Hele knappe..
Watervallen vind ik zelf juist altijd wel prettig fotograferen met wat meer bewolkt weer....Hele mooie met inderdaad een heel knap standpunt..De mooie voorgrond erbij maakt hem wat specialer...Hele knappe..
Knap gekozen compo met die plant in de voorgrond en heel origineel zicht op deze waterval
Bewust of niet maar ik vind het wel knap dat je het water en de damp wat blauw gelaten hebt, steekt mooi af tegen dat groen
Topplaatje hoor
Comment