Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Botallack mines [ update ]
Collapse
X
-
[Showcase] Botallack mines [ update ]
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Botallack mines
Deze is af Jos, daar is inderdaad goed over nagedacht
Comment
-
Prachtige compo en dito kleuren. Had je er een speciale filter opstaan?NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk berichtPrachtige compo en dito kleuren. Had je er een speciale filter opstaan?
Niet echt een speciaal filter, maar een 10 stops grijsfilter...hierdoor een hele lange sluitertijd verkregen, en het zorgt ook voor een bepaalde zachtheid over de foto.
Patrick, Frans en Christel ook bedankt voor de fijne reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
De oude tinmijnen zijn zeker een van de mooiste plaatsen die we bezocht hebben. Door de aanwezige kleuren (en licht) fotografeerde het er heerlijk.
Verrassend in dit formaat, maar ook zeker heel mooi. De 10-stopper heeft er weer iets prachtigs van gemaakt.
Mooi vanuit die engte vanonder vandaan gewerkt.
Klein dingetje als opmerking : Het blauw aan de horizon lijkt iets teveel saturatie te hebben.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Deze bekende locatie heb je heel mooi op de plaat gezet wederom Jos
Ik volg wel Johan ivm dat reepje blauwe zee bovenaan, toont heel apart
Het geeft altijd een mooi effect om met lange sluitertijd vanuit de hoogte te werken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Goed doordachte compositie. Lijkt me ook geschikt voor zw/w-omzetting Jos.
Comment
-
interessante compositie, en heel mooi voorbeeld van de 10-stopper filter techniek !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle fijne reacties..
Update geplaatst met lokaal stevig de saturatie van het cyaan verlaagd..Heb met Lab de kleuren plaatselijk wat aangezet, en duidelijk daar iets te heftig geweest...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Bedankt Sieg..
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk berichtGoed doordachte compositie. Lijkt me ook geschikt voor zw/w-omzetting Jos.
Ben fan van mooie zwart-wit opmames, en pas het ook regelmatig toe, maar bij deze gaat het hem voor mij niet worden..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie opname Jos. Goed gebruik hier van je 10 stopper. Voor mij mocht er minder op als je begrijpt wat ik bedoel. Je hebt een boeiende voorgrond en een even interessante achtergrond. De voorgrond is redelijk zwaar tov de achtergrond dus ik had er twee foto's van gemaakt. Een bovenste 1x1 uitsnede is eigenlijk al genoeg.
Comment
Comment