Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rainbow / sunset II
Collapse
X
-
-
Re: Rainbow / sunset II
Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk berichtEr lijkt zoveel ruis om te zitten? Geen idee hoe dat komt, is het gewoon door de matige jpeg omzetting van de site waar je foto's upload?
Lijkt ook niet scherp te zijn, eerder bewegingsonscherpte ofzo.
Comment
-
Mooi gedaan en heel origineel Raf
Leuke compo op deze manier, door het hek ga je naar de regenboog
Knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel origineel , met de regenboog precies tussen het hek. De belichting op het hek is ook bijzonder. Koplampen ?
Inderdaad wat ruis te zien.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
mooi gecomponeerd !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Apart door dat openstaand hek en de aparte belichting ervan. Goed gezien
Comment
-
Bedankt reeds voor alle reacties. Ik vond dit openstaande hek speciaal, want links en rechts is er maar een korte afsluiting. Je kunt er gewoon naast lopen. Deze afsluiting met openstaand hek dient alleen maar om het wandelpad aan te geven. Is trouwens ook aangegeven door een steen met opschrift "Foot Path this Way". Ervoor was plaats voor enkele wagens (trailhead). Ik was er alleen en dus ideaal om het hek wat extra te belichten. Het hek en de pijl vond ik ook passend als een "way to the rainbow" in dit geval.
Grts,
Raf.
Comment
Comment