Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portcurno Beach
Collapse
X
-
[Showcase] Portcurno Beach
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Portcurno Beach
Prachtige locatie en op een natuurlijke manier op de foto gezet Johan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ondanks het wat sombere weer toch een paar mooie foto's aan over gehouden van dit mooie strandje...Zeer mooie compo en de dynamiek/beweging in het water is schitterend..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Ik vind hem mooi, maar ook niet meer dan dat. Daarmee bedoel ik, de foto is helemaal ok, maar ik mis toch iets, kan het niet direct duiden.
Comment
-
Ik deel de mening volledig met Dynax7d
Comment
-
Steef ook bedankt.
Omdat er meer mensen een onderwerp missen, zou ik toch wat willen vragen :
Als je de lijnen volgt kom je wel degelijk ergens uit. In die opzet ben ik denk ik, goed geslaagd. Maar inderdaad, daar staat daar geen vuurtoren o.i.d.
En de zeemeerminnen hadden een dagje vrij. Dus die zaten ook al niet op de rots.
Gewoon eerlijk je mening geven hoor. Elke vorm van commentaar is ,wat mij betreft welkom. Of we het eens worden is wat anders, maar dat hoeft ook niet altijd.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Snap eigenlijk de reacties niet zo
Je hebt een mooi strand, een mooie lijn rotsen en die leidt je de diepte in naar nog een mooiere rotsformatie, je hebt een mooi zee'tje erbij met een mooie branding
Hoe kan je dan een onderwerp missen ??
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
ik had geen commentaar willen geven, omdat ik niet zo enthousiast ben over de foto. mijn eerlijke mening, zoals gevraagd : "soms is less gewoon less".mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment