Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Altijd interessant om mooie foto's te zien uit andere continenten. Sterk contrast tussen zware grijze lucht en de warme kleuren op land en flanken. De schapen zorgen voor wat leven.
Dit zijn echt van die fantastische fotomomenten...Prachtig warm licht tegen een dik grijze lucht....Als je dan ook nog eens zo'n landschap erbij hebt is het helemaal top...
Pracht van een plaat weer zeg...Alles aanwezig in deze foto..
Ik ga er wel vanuit dat je de schapen betaalt en bedankt hebt. Ze vullen op een mooie manier (verdeeld) de voorgrond .
Prachtig landschap. Grappig, ik dacht ook wat bij de lucht, maar uit eeredere foto's van Ijsland weet ik dat alles er anders kan zijn.
Pracht foto, Patrick
Ik ga er wel vanuit dat je de schapen betaalt en bedankt hebt. Ze vullen op een mooie manier (verdeeld) de voorgrond .
Prachtig landschap. Grappig, ik dacht ook wat bij de lucht, maar uit eeredere foto's van Ijsland weet ik dat alles er anders kan zijn.
Pracht foto, Patrick
miss komt dit omdat het landschap zoveel kleur heeft dat het contrast met de wolken kwa kleur groot is
Comment