Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Misty Land's End
Collapse
X
-
[Showcase] Misty Land's End
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Misty Land's End
mooie effect met waarschijnlijk little of big stopper
maar ik zou combineren met nog een graduele ND bovenaanmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
Prachtige sfeertje en een mooie locatie, gemaakt vanuit een perfect standpunt
Ik zou 'm zo laten want als je een graduele ND gaat plaatsen ben je de mistige sfeer kwijt en dat is nu net zo sterk aan de opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige sfeertje en een mooie locatie, gemaakt vanuit een perfect standpunt
Ik zou 'm zo laten want als je een graduele ND gaat plaatsen ben je de mistige sfeer kwijt en dat is nu net zo sterk aan de opname
grts
Sieg
Mooi met het (echte) Engels gras.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige sfeertje en een mooie locatie, gemaakt vanuit een perfect standpunt
grts
Sieg
Comment
-
Sfeer, compo....alles mooi aanwezig, en de bloemekes vooraan geven voor mij de meerwaarde
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties iedereen..
Boven de horizon had ik ook achteraf donkerder kunnen maken, maar heb het zelfs wat lichter getrokken, bij mist vind ik dat meestal ook wel het mooiste..
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtmooie effect met waarschijnlijk little of big stopperNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knappe serene opname, mooi met het engels gras vooraan.
Comment
-
Comment