van de bakker zaterdagmorgen hé
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
op de terugweg
Collapse
X
-
-
-
Re: op de terugweg
Al de vogels doen het hem helemaal voor mij..Prachtig licht en inderdaad veel te zien...Erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi 👍
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Comment
-
Dat vogeltje op de pier maakt het af . Een hele mooie
Comment
-
Je hebt daar wel een hele mooie weg van en naar de bakker! Ben jaloers!
Comment
-
-
-
Heel mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Zeer mooi moment op een goede manier vastgelegd. Heerlijke kleuren.
De "clarity-glans" op het water vind ik eerlijk gezegd op het randje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
mooi mooi, al had dat zwart ding in de voorgrond er misschien beter niet op gestaan ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Je moet toch eens dat adres van die bakkers meedelen hoor Frans want je komt steeds van die mooie locaties tegen
Knap gedaan en een perfect moment
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
@ v4patn : ik kijk soms wel niet op een ommetje
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe "clarity-glans" op het water vind ik eerlijk gezegd op het randje.
@ Sieg : adres ? heb ik in een eerdere bakker-aflevering toegelicht i.v.m. deze locatie
@ Iegenie : ik heb wel versies zonder zwart ding maar daar mis ik dan de vogels ...
Allemaal bedankt voor de leuke reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment