Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vaak hebben dit soort foto's wel wat extra nabewerking nodig...Camera heeft het moeilijk om te registreren zoals je het zelf zag...
Zou zowiezo de WB stuk omhoog halen, mag best wel wat blauw zijn in de schaduwdelen, maar dit een beetje te naar mijn smaak..Maar zeker mooi shot zo met die laagjes..
Bij dit beeld niet teveel naar scherpte enzovoort zoeken!
Hier telt voor mij de sfeer,standpunt en nog van die zaken die hiervan een prachtopname maken
Bij dit beeld niet teveel naar scherpte enzovoort zoeken!
Hier telt voor mij de sfeer,standpunt en nog van die zaken die hiervan een prachtopname maken
Net dezelfde mening dus sluit me graag hierbij aan.
beetje te blauw,beetje te rood, we weten wel niet hoe het daar echt was. De altijd aanwezige rook van bosbranden verandert nu eenmaal de kleuren, en de kleuren ginderoverachter zijn zowiezo al feller.
ideeke is misschien om de donkere delen wat op te lichten, en het helderdste deel er wat af te snijden (het 16:9 formaat van Dynax7d) en/of wat te dimmen ?
Mooi moment en locatie, je was er op het gepaste tijdstip
Met enige bewerking zal de opname nog beter worden, deze omstandigheden kan een camera eigenlijk niet juist vastleggen
Comment