Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe opname en met heel veel detail vastgelegd
Persoonlijk zie ik dit liever vanuit een hoger standpunt maar daar zijn al zo vele van gemaakt op die manier
Dus origineel om het eens op deze manier weer te geven Patrick
inderdaad, die grote is veel aansprekender dan de kleine...
technische vraag : is daar niets aan te doen in PS ? (ben een cursus PS opgestart, maar na les 1 zijn we nog niet zo ver...)
het is normaal dat je in een grote versie veel meer nadruk kan leggen op de fijne details ,daarom dat ik er deze ook bijplaats ,dit doet je foto meer eer aan ,
bij een kleine versie kan je alleen maar wat bijverscherpen maar ook daar is het opletten want je zit er dan snel over
dank voor de fijne reacties
Ik kan hier alle lovende reacties volgen maar zie nog iets meer in de foto. Het blok ijs kan nog dienen als beeld want ik zie er een sculptuur in van een beest. Rechts de kop met open mond, oog, poten met klauwen
en verder een doorgezakte rug en een verhoogd achterwerk en klaar voor een aanval. Daarvoor wel vergroot beeld bekijken waarin de opname nog meer tot zijn recht komt.
Ik kan hier alle lovende reacties volgen maar zie nog iets meer in de foto. Het blok ijs kan nog dienen als beeld want ik zie er een sculptuur in van een beest. Rechts de kop met open mond, oog, poten met klauwen
en verder een doorgezakte rug en een verhoogd achterwerk en klaar voor een aanval. Daarvoor wel vergroot beeld bekijken waarin de opname nog meer tot zijn recht komt.
Gr, Daniel.
Dank voor je reactie ,daarom noemde ik hem ook monstertje
Dit is echt een kunstwerk van de natuur. Je hebt het in al zijn details en en mooi belicht vastgelegd. Misschien kon je daar qua compositie meer uithalen. Of dat heb je wss ook wel gedaan.
Comment