Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het licht is super, de opbouw van de foto ook, en ja, als je het geluk zou gehad hebben om enkel die eerste tractor in beeld te hebben, dan zou het nog beter geweest zijn. maar, waarschijnlijk zou het niet gepakt hebben als je tegen boer boer gezegd had : zet uwen ouden brol ne keer wat aan de kant voor mijnen foto.
Bedankt voor de opmerkingen. Soms moet je inderdaad een beetje geluk hebben met het moment waarop je fotos kan trekken.
Ik denk dat tegen boer boer zijn oude rommel aan de kant gezet zou hebben, als hij dat al zou willen doen, het licht er al geheel anders zou uitgezien hebben.
De sfeer en moment zijn zeker prachtig
Alleen lijkt de lichtvlek op het gras een beetje onnatuurlijk. Juist dat gefilterde licht zou (denk ik) een meer egale belichting bewerkstelligen.
Maar als ik het mis heb, corrigeer me gerust hoor.
Ik denk dat die onnatuurlijk aandoet door de vignetering onderaan de foto.
Wat ik ervan vind?
Mooie compo en op het juiste moment vastgelegd, maar toch een beetje opletten voor overdrijving in de nabewerking.
Niet te snel posten na uw bewerking want het best mogelijk dat je een uur later niet meer tevreden bent van uw bewerking.
Probeer een een update te plaatsen zonder dat je de voorgrond bewerkt heb, of toch zeker beter bewerkt dan want daar wringt het schoentje bij mij.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
De sfeer en moment zijn zeker prachtig
Alleen lijkt de lichtvlek op het gras een beetje onnatuurlijk. Juist dat gefilterde licht zou (denk ik) een meer egale belichting bewerkstelligen.
Maar als ik het mis heb, corrigeer me gerust hoor.
Comment