Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
raar, op één of andere manier leiden de paaltjes weg van het aandachtspunt (dat christusbeeldje).
op het midden van de dag heb je in de bergen inderdaad wel zo'n hard licht, maar ook ik vind het wat aan de contrastrijke kant. De bergenketen, tot daar aan toe, maar de lucht is misschien net iets te zwart afgewerkt.
raar, op één of andere manier leiden de paaltjes weg van het aandachtspunt (dat christusbeeldje).
op het midden van de dag heb je in de bergen inderdaad wel zo'n hard licht, maar ook ik vind het wat aan de contrastrijke kant. De bergenketen, tot daar aan toe, maar de lucht is misschien net iets te zwart afgewerkt.
Je kan de paaltjes interpreteren als er van wegleidend of naartoe. Heb hier gekozen voor het hard contrast vanwege de inhoud waar de rotswand evenzo sterk/hard aanwezig was en dus mijn waarneming (op dat moment) wou accentueren. De lucht kan wat zachter, dat geldt trouwens voor heel de foto
LG en Johan, bedankt voor de commentaren.
Ik hou wel van harde omzettingen, maar krijg daar meestal ook minder goede reacties op
Dus voor mij zeker niet verkeerd
Ik denk wel dat de opname sterker wordt door te spiegelen, dan gaat je aandacht van het beeldje automatisch over de paaltjes naar de bergflanken
Is een beeld die wel wat langer op je moet inwerken..Eerste indruk voor mij was ook wel heel hard contrast..Maar als je langer kijkt word het minder...
Goed gezien die mooie lijn en het cristspaaltje zo...Geeft mooie compo..
Comment