Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Eentje van het thema "vloeibaar/vast".
(voor de administrators : als dit te weinig een landschap is, feel free om de topic te verplaatsen naar - ik weet niet goed waar).
Waar de foto thuis hoort zal mij worst zijn, maar ik vind het een schitterende foto.
Ook mooi is de plaatsing van de kayakkers (bestaat dit woord) in de bovenhoek. Het lijkt een gevecht om door de substanite, in de andere hoek te komen.(waar ze nog lang niet zijn)
Pieter, shopt de kajak eens op één van de kruispunten van de negen vakken en je hebt sofort een betere compositie.
Ook zou ik er een 16:9 formaat van maken, oogt veel rustiger. Nu overheerst het wier in de rivier teveel de foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Pieter, shopt de kajak eens op één van de kruispunten van de negen vakken en je hebt sofort een betere compositie.
Ook zou ik er een 16:9 formaat van maken, oogt veel rustiger. Nu overheerst het wier in de rivier teveel de foto.
Je hebt gelijk hoor, Luc, uiteraard. Maar ik persoonlijk vind dat net die tegendraadsheid in de foto de wenkbrauwen meer doet fronsen "maar wat is dat hier eigenlijk allemaal ?". En dat was mijn bedoeling, de aandacht iets langer vasthouden.
Nu, het is een opname voor de cursus die ik aan het volgen ben, ben eens curieus hoe ze daar zullen reageren op mijn tegendraadse ambetantigheid.
Uw ambetantigheid resulteert in een ambetante foto, een foto die de klassiekers doorprikt ! En ambetante foto's zijn dikwijls de besten door de eigenzinnige (ambetante) visie van de fotograaf. Kan deze zeker waarderen door zijn actie, ritme en beeldvulling
mooie foto ,die idd wat langer je aandacht vasthoud knap hoe die slierten in beeld zijn het licht is hard maar hier vind ik juist een meerwaarde door die glans over het water ,knap gedaan
Comment