Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The road to Lana
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The road to Lana
Mooi inkijkje op dorp en bergen, wel een beetje te blauw naar mijn smaak zou hem vooral onderaan wat warmer maken
-
Zeer mooi landschap en foto!!
De schaduwdelen inderdaad wel wat warmer afwerken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Inderdaad te koud afgewerkt, te blauw
Maar voor de rest een mooie opname van een knap landschap
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Een klassiek uitzicht op een een bergdorp dat me heel bekend voorkomt. De sfeer was ideaal. Het blauw is eveneens een klassieke verschijning, vroeger werd daarvoor een 'skyfilter' gebruikt.
Waar bevinden we ons, als ik dat mag weten Tom ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
jammer van het net iets te blauwe, anders wel toffe foto.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Bedankt voor de tips. Update geplaatst met wb wat bijgeregeld.
Foto is genomen bovenaan San Pancrazio op weg naar Lana (Bozen, Zuid-Tirol, Italië)
Groeten,
Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomBelgium Bekijk berichtFoto is genomen bovenaan San Pancrazio op weg naar Lana (Bozen, Zuid-Tirol, Italië)
Groeten,
TomHet blauw goed weggefilterd.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Update stukken beter Tom..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment