Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lines to the bridge
Collapse
X
-
[Showcase] Lines to the bridge
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Lines to the bridge
Mooie lijnen Johan, goed gekozen compo en omzetting
opname heeft heel veel diepte
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Fantastisch lijnenspel...Je ogen worden vanzelf naar de Zeelandbrug gebracht...Echt een foto die gewoon in zwart-wit moet..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtFantastisch lijnenspel...Je ogen worden vanzelf naar de Zeelandbrug gebracht...Echt een foto die gewoon in zwart-wit moet..
Comment
-
inderdaad, heel leuke lijnen in de foto, de stenen nemen je zicht mee de diepte in en worden dan naar rechts gekatapulteerd
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtFantastisch lijnenspel...Je ogen worden vanzelf naar de Zeelandbrug gebracht...Echt een foto die gewoon in zwart-wit moet..
Comment
-
-
Knap lijnenspel Johan (een versie met LE lijkt me ook nog wel leuk)
Comment
-
Grtz
Patrick
Comment
-
♫ van voor naar achter van links naar rechts ♫
weet niet of je dit liedje kent, maar zo ga ik door de foto
heel mooi beeld Johangroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
-
Alles is al gezegd, prima omzetting, prima foto
Comment
-
Allemaal bedankt voor het reageren en de complimenten.
@ Kurt : Dat is precies waarom ik ging kijken. Vlak daarbij ook nog een pier en de 2 havenhoofden van Zierikzee, met havenlichten.
Dus daar gaat op het gebied van L.E. best nog een keer wat vandaan komen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment