Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraaie registratie van het prachtige landschap. Je zou zo het landschap zelf willen beleven.
Compositorisch twijfel ik over de takken, en het kader dat net te klein is aan de rechter-bovenkant.
Moeilijk moment qua licht, wat je vrij goed hebt gedaan. Er zit nog wat ruimte in het histogram om het licht wat op te trekken, waardoor dan ook misschien het iets teveel zwart beter wordt.
Er lijkt veel verscherping te zijn toegepast (maar dat kan door de kwaliteit van de jpeg komen).
Misschien toch een kleine beetje je schaduwen ophalen, je zit met heel veel zwarte vlekken waardoor de foto mij een beetje een underexposed gevoel geven.
Dit is commentaar nadat ik de foto voor een 2de keer zag. In eerste instantie vind ik het zeker een prachtige foto die goed de omgeving weergeeft en uitnodigt om er zelf heen te gaan
het ziet er alleszins een vreemde vallei uit, dat heb je zeker en vast zeer goed vastgelegd, ik kijk reikhalzend uit naar wat er in de verte tussen die enorme bergwanden zou kunnen zijn.
Prachtig landschap hier vastgelegd..
Zou zeker proberen of er nog wat meer uit te halen valt, de foto is het waard...Kwa compo vind ik de takken niet storend, wel wat krapjes rechts bovenin..
Comment