Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De beide onweerfoto's delen dezelfde knappe bewerking.
Qua compo: Ik vind beide foto's echt prachtig, maar ik denk met een beetje landschap erbij, al was het een rij bomen, een vlakte, zou het geheel nog des te dramatischer geweest zijn.
Een voorkeur uitspreken... dat is zoals die discussie over wat nu het beste is: Mac of PC?
Qua bliksemspectakel is dat in je andere foto meer prominenter aanwezig.
Maar in de foto in dit topic zit er dan weer meer tekening in de lucht en is ze des te dreigender.
Ik denk dat je uit beide foto's alles gehaald hebt wat er uit te halen viel.
Er kan er maar één in de HOF belanden.
En of het nu deze is of het was de andere, het is hoegenaamd in elk geval terecht en dik verdiend!
Comment