Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opstaan! + UP
Collapse
X
-
Last edited by Katrien1957; 31 augustus 2016, 09:36.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen CunninghamLabels: Geen
-
-
Re: Opstaan!
Sfeervol moment te pakken Katrien, op het juiste tijdstip vastgelegd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtMooi sfeertje, goed van opbouw en lekker ovale zonnetje. De laagjes doen het ook goed, maar voor een ochtend nogal aan de vlakke doodse kant, mis dus wat 'vrolijkheid' in de foto.
Comment
-
-
mooie rustige plaat.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment
-
Hele mooie Katrien!!
Mooie kleuren, en prachtige laagjes..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik herinner mij je vorige foto nog, die heeft zelfs het HoF gehaald en nu wil ik weer over hetzelfde hebben.
Deze foto is machtig mooi en met dat ondergaande zonnetje heb je deze keer een mooie aandachtstrekker, maar er is meer.
De kleuren vind gewoonweg subliem, en jij zei dat landschapsfotografie uw ding niet was? Jawadde zeg, velen zouden zo'n mooie willen schieten.
En hier ben ik dan weer, snij eens die boomkruinen en dat water af en je bekomt een veel rustigere foto.
Katrien blijf zo voort doen, ik hou van je fotografie, je bent heel goed bezig.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Mijn eerste indruk...mooie laagjes en kleuren....maar zo jammer dat die boomkruinen er opstaan.
Je had waarschijnlijk niet anders gekund. Maak er een panoramische foto van en dan zal je zien, zoals LG het schreef, dat je foto veel meer rust zal uitstralen!
Comment
Comment