Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dubrovnik pano
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dubrovnik pano
Heel goed gemaakte pano Mijn 14inch schermpje is veel te klein om alle details goed te bekijken. Mooie contrasten in het zwartwit
-
Mooi uitgevoerde pano, en zeker op de link waar alles in volle glorie is te bewonderen.
Op een panorama mag je best een beetje dwalen, en zeker als er hier en daar wat te zien is.
De zwarte "stralen" vind ik iets minder. Het lijken nu regenstrepen, maar de wolk ziet er niet uit als een bui. (kan het mis hebben, want ik ben geen weerman)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi overzicht door deze pano, knap uitgevoerd
Een linkje naar een grotere versie zou beter zijn om nog meer te kunnen genieten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi overzicht door deze pano, knap uitgevoerd
Een linkje naar een grotere versie zou beter zijn om nog meer te kunnen genieten
grts
Sieg
Een grotere versie was ook mijn bedoeling, iemand enig idee waar je deze kan uploaden en volle grootte bekijken?
Comment
-
-
Ne knappe....die grote versie! Kan het zijn dat ik re ook strepen zie thv de wolken? Kan verkeerd zijn hoor.
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Die strepen waren effectief aanwezig (zonnestralen), maar door de omzetting zijn ze misschien iets te opvallend, daar kan ik jullie in volgen.
Comment
-
Comment