Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik zou ook graag meer vanboven willen zien en zou zelfs onderaan durven afknippen zodat de onderste rechtse rots wegvalt.
is dit een crop van een groter beeld in de hoogte? indien wel, dan zou een spiegel met evenveel wolken boven als onder ook heel mooi zijn.
Mooi, mss nog iets meer door de knieën gaan opdat de wolkjes er helemaal op zouden staan waarbij je toch de goed gekozen uitsnede zou kunnen bewaren én de horizon op zowat 2/3 zou kunnen houden. (maar achteraf is dat altijd veel gemakkelijker, niet ?)
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Iets meer tele had misschien denk ik ook nog beter geweest...De stenen in de voorgrond zou ik zelf weg croppen.
Buiten dat toch wel een mooie fotoweer van een knappe locatie..
Ik heb een UP geplaatst met jullie bevindingen, ik wou het in eerste instantie niet zo doen omdat ik dacht de bemerking te krijgen dat mijn (horizon) te veel te midden zou liggen vandaar!
Maar ik vind de up ook beter
Dus hartelijk bedankt allemaal!
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Ik heb een UP geplaatst met jullie bevindingen, ik wou het in eerste instantie niet zo doen omdat ik dacht de bemerking te krijgen dat mijn (horizon) te veel te midden zou liggen vandaar!
Maar ik vind de up ook beter
Dus hartelijk bedankt allemaal!
Groetjes Katrien
zeer fijne update
je hoeft vooral geen bang te hebben van de horizon in het midden, zelf doe ik het ook heel vaak, vooral dan bij een weerspiegeling, dan werkt dat beter dan de 2/3 regel.
er is een regelke over die horizon niet in het midden, maar das maar een regelke, foto's die aan alle regelkes voldoen kijken meestal zeer fijn (want die regelkes zijn er niet voor niks), maar zijn meestal wel doodsaai ende boring.
Vanuit de regelkes er een sausje extra op leggen, dat levert meestal de meest cassante fotookes op, maar dat is geen discussie voor in deze thread.
en ja, ik vind je up (veel) beter dan the original.
Comment