Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Negenoord + update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Negenoord
Mooie kleuren. De mensen en de golfjes zijn een schitterende aandachttrekker.
Ik denk dat ik aan de rechterkant het mes had gezet. Er is daar niet veel te zien, en de blikvanger komt m.i. op een mooiere plaats.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi moment zo met die zonnestralen die hun een weg door de wolken zoeken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
goed idee om dat rechterstuk eraf te knippen. Voor de rest wel een fijne foto.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie kleuren. De mensen en de golfjes zijn een schitterende aandachttrekker.
Ik denk dat ik aan de rechterkant het mes had gezet. Er is daar niet veel te zien, en de blikvanger komt m.i. op een mooiere plaats.
Comment
-
Aangegeven suggesties zou ik zeker ook overwegen...De lucht wel heel mooi zo met die zonnestralen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Dank jullie voor de reacties, fijn om wat commentaar te krijgen.
Ik heb ook lang getwijfeld om er rechts een stukje vanaf te doen. Wat ik dan opmerkte is dat er een deel van de zonnestralen plots afgekapt werd, Daarom dat ik het maar gelaten heb.
Met dit geweten, zouden jullie het alsnog croppen of niet ?
Mvg John
Comment
-
Probeer eens af te snijden, ca. 1-1,5 cm rechts van de lichte vlek in de lucht. Zo rigoreus is dat niet, maar de mensen ( en omgeving) schuiven net wat op, van het midden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met TapatalkNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Bij deze gisteren nog een upje geplaatst met de tip van Johan om rechts een stukje af te doen. Dit is maar een heel klein stukje zodat de zonneschijn er nog helemaal opstaat.
Mvg John
Comment
-
Misschien dat je een andere lichte vlek in gedachten had, maar ik dacht meer op deze manier
Ik verwijder de link mocht je er een probleem mee hebben.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMisschien dat je een andere lichte vlek in gedachten had, maar ik dacht meer op deze manier
Ik verwijder de link mocht je er een probleem mee hebben.
Mvg John
Comment
-
Comment