Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wegens omstandigheden heb ik verschillende maanden niet meer kunnen fotograferen en ben ik het hier ook een beetje uit het oog verloren.
Donderdag heb ik de camera weer van onder het stof kunnen halen en ben ik gaan kijken naar de show van de Italianen tijdens het internationaal vuurwerkfestival in Knokke-Heist:
Erg mooie vuurwerkfoto...Mooi ook de achtergrond..
Morgen als het weer een beetje meezit naar vuurwerkfestival Scheveningen...Hopelijk kan ik ook met zo'n mooie thuis komen..
Erg mooie vuurwerkfoto...Mooi ook de achtergrond..
Morgen als het weer een beetje meezit naar vuurwerkfestival Scheveningen...Hopelijk kan ik ook met zo'n mooie thuis komen..
Daar zal je wel in slagen, Jos, met jouw capaciteiten Benieuwd naar het resultaat!
Comment