Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De witbalans zit al beter in de update maar het één en ander kan nog verbeterd worden.
- Schaduwen iets oplichten, opletten en niet overdrijven.
- Hooglichten kunnen deftig gemilderd worden.
- Achtergrond mag toch redelijk verscherpt worden.
Katrien, als ik uw foto wat langer bekijk zie ik niet meteen een echte "aandachtstrekker", maar toch zie ik in het midden mooie velden.
Persoonlijk had ik deze als onderwerp gekozen door meer in te zomen of door dichter te gaan.
Of anders, de voorgrond voor de helft verminderen, jammer voor de paarse bloemetjes en om alles in evenwicht te hebben rechts ook wat afknippen.
Je update is de betere.
Toch denk ik dat je hier qua nabewerking toch nog meer uit kunt halen.
Ik zou de hierboven aangehaalde tip mbt hooglichten en schaduwen zeker eens uitproberen.
Neem je tijd om bij te leren, en vooral geef niet op.
Omdat een beeld soms meer zegt dan 1.000 woorden: klik
Katrien, als je liever hebt dat ik die klik verwijder dan hoor ik het wel.
Neem je tijd om bij te leren, en vooral geef niet op.
Omdat een beeld soms meer zegt dan 1.000 woorden: klik
Katrien, als je liever hebt dat ik die klik verwijder dan hoor ik het wel.
Grtz, Luc
Bedankt Luc, om daar tijd in te steken, ik heb bij deze foto veel bijgeleerd...al voel ik dat landschapsfotografie
nooit echt mijn ding ga worden zoals het moet.... maar zal het wel niet volledig opgeven....het zal waarschijnlijk bij gewone vakantiefotootjes blijven.
Maar jullie schitterende exemplaren zal ik hier zeker blijven bewonderen!
Groetjes Katrien
PS het linkje mag blijven hoor
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Die update is een knaller!
Proficiat met je HoF-plaat!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment