Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Achter de kustlijn + update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Achter de kustlijn
Zeer mooie foto met een juist gekozen uitsnijding
-
Dank voor de reacties. Voor alle duidelijkheid het is geen uitsnede maar een pano van twee foto's.
Comment
-
Sorry Raymond, maar voor mij een dikke plus voor die fraaie "sigaar". Juist daardoor krijg als kijker het gevoel dat ik er bij sta.
Door de grote hoek komt het lekker overeen met wat onze ogen zien.
Prachtige avond-sfeer en kleuren. Ideaal zou zijn geweest als het zonnetje en het spoor ................ (je snapt het wel)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Erg mooie ondergang zo boven die glooiende graanvelden..
Zeker de moeite om even door te klikken naar het groter formaat!!
Persoonlijk vind ik de linkerkant in de lucht wel wat te onnatuurlijk donker tov de rest van de foto, heb zelf even een gradueel filter schuin erover getrokken en daar de belichting opgetrokken vind ik hem beter van worden..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
dergelijke foto is idd. een pak beter op flickr, niet veel aan te doen.
echt een beauty, al volg ik jos wel dat de linkerkant wat opgelicht zou mogen worden.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel mooi, ik volg alle positieve reacties
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtDank voor de reacties. Voor alle duidelijkheid het is geen uitsnede maar een pano van twee foto's.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtErg mooie ondergang zo boven die glooiende graanvelden..
Zeker de moeite om even door te klikken naar het groter formaat!!
Persoonlijk vind ik de linkerkant in de lucht wel wat te onnatuurlijk donker tov de rest van de foto, heb zelf even een gradueel filter schuin erover getrokken en daar de belichting opgetrokken vind ik hem beter van worden..
Comment
-
De update kijkt inderdaad net wat "frisser".
Nu valt me overigens pas op, dat die kant een groenige waas heeft.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment