Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Funchal - Madeira
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Funchal - Madeira
Mooie rust in de foto. De tint spreekt me ook zeker aan.
Ik snap dat je geen keus had, maar het bijna samenvallen van de pier en de horizon is een beetje (niet te vermijden) jammer.
Lichte banding in de lucht.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
een foto waar je zeker content mag van zijn. die kan zo aan je muur gehangen worden.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Deze vind ik erg mooi, de blauwe afwerking is hier ook wel passend..
Inderdaad jammer dat de pier bijna gelijk staat met de horizon, anders had het echt een topper geweest..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Ik volg ivm de pier tot net niet aan de horizon, ik zou ook de "ghosts" wegshoppen aan het einde van de pier.
Maar naast dat vind ik hem wel knapgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDeze vind ik erg mooi, de blauwe afwerking is hier ook wel passend..
Inderdaad jammer dat de pier bijna gelijk staat met de horizon, anders had het echt een topper geweest..
Comment
-
Zeer mooie strakke plaat. Ik volg de kleine puntjes van kritiek. De foto verdient nog wat poetswerk.
Comment
-
Proficiat met deze mooie HOF!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Proficiat met deze HOF
Wel redelijk wat last van banding door de vignet
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Proficiat met je plaats in de HoF!
Knappe plaat!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Heel mooie, proficiat met je HoF :-)Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment