Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dutch Desert
Collapse
X
-
[Showcase] Dutch Desert
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Dutch Dessert
Mooi hoor. Vooral de dreigende lucht, met net dat beetje kleurige avondlicht. Ook de vlakte mooi uitgebuit, waarop de zandribbeltjes in de juiste richting lopen.
Overigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi standpunt ingenomen, prachtige lucht
Eén vraagje : ligt het aan mijn computer of is het werkelijk zo : de randen links en rechts van de foto kleuren wat groenig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi hoor. Vooral de dreigende lucht, met net dat beetje kleurige avondlicht. Ook de vlakte mooi uitgebuit, waarop de zandribbeltjes in de juiste richting lopen.
Overigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.
Comment
-
ik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooiegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooie
mvg Christophe
Comment
-
-
ik verwachtte een stukje kaas of een yoghurtpotje of een kwak pindakaas, maar zie een woestijnvlakte ?
(dessert <> desert)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt voor alle fijne reacties...
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtOverigens wonderlijk dat er in de tijd van vakantie, geen sporen van homo-sapiens te zien zijn.
Daar maar 2 personen gezien, een jong stelletje...en die kwamen duidelijk niet om lekker te wandelen..
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtEén vraagje : ligt het aan mijn computer of is het werkelijk zo : de randen links en rechts van de foto kleuren wat groenig.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtik ontbreek een onderwerp links of rechts onderaan in de foto, maar alsnog een hele mooie
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtik verwachtte een stukje kaas of een yoghurtpotje of een kwak pindakaas, maar zie een woestijnvlakte ?
(dessert <> desert)Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De Nederlandse woestijn mooi vastgelegd Jos. (Ik zie zelf geen groen aan de randen, wel in het midden waar de zon zit is het duidelijk donkerder en dan weer lichter, natuurlijk denk ik maar versterkt in de nabewerking door je hooglichten naar beneden te halen?)
Comment
Comment