Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dartmoor by dusk + update
Collapse
X
-
-
Re: Dartmoor by dusk
Een hele mooie Johan, en met die stenen op de voorgrond creëer je een knappe diepte in de foto.
Is inderdaad nog beter op zwarte achtergrond.
PS Is een regio die we reeds een tijdje in ons achterhoofd hebben.
We hebben twee verblijfplaatsen in het oog, eentje westelijk in Newquay (Cornwall) en eentje oostelijk Torquay (Devon).
Moet er ooit eens van komen.Last edited by Guest17; 3 augustus 2016, 12:53.
-
De somberheid illustreert het gevoel en de weersgesteldheid aldaar. Met het voorwerp vooraan onder geef je een indruk van de uitgestrektheid en de gloed geeft wat hoop op warmte en wat licht dat er zal doorkomen. Een foto met een ziel en ik hou nu eenmaal van inhoud en sfeer ook al lukt dat niet bij elke opname waarmee je iets wil vertellen
O ja Johan, ik wil je prijzen voor jou analyses die je telkens op een genuanceerde manier - zowel positief als kritisch - weet te beschrijven bij een foto, althans toch op mijn plaatsingenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooie beetje weemoedige prent met licht wat wegtrekt een einde maakt aan een mooie dag.
Comment
-
Knappe plaat Johan. de sfeer goed gevangen van de streek. (bewuste keuze om de stenen af te snijden, het doet me afvragen hoe de voorgrond er verder uit zag)
Comment
-
De stenen in de voorgrond geven net even wat extra diepte...Mooi!!
Ondanks dat ik weet dat deze versie al mooier is dan het werkelijk was, zou ik de lucht nog wel wat extra punch durven te geven...Lichte S-curve trekken puur voor de lucht...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Geeft heel mooi de sfeer en kleuren van de regio weer
Comment
-
Allen bedankt voor de mooie complimenten.
@Djivan : Zekere een pracht omgeving, die door BD-ers nog niet veel bezocht is. Als alles aan bod is geweest zou ik zeker mijn Flickr stream eens bezoeken, want ik geef nl. altijd de precieze locatie aan.
@ Raymond : Heel blij dat je mijn commentaren zo ervaart. Misschien had ik je in een PM moeten beantwoorden, maar ik wil iedereen op het hart drukken om altijd eerlijke en nette commentaren te geven. Dat is nu precies het unieke karakter van BD !
En niet te vergeten : Als je open staat, en over iemand zijn zienswijze nadenkt, wordt je alleen maar een betere fotograaf. Want je leert immers van je fouten !
@ Jos : Bedankt voor de tip. Het maakt de lucht inderdaad net wat mooier.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKnappe plaat Johan. de sfeer goed gevangen van de streek. (bewuste keuze om de stenen af te snijden, het doet me afvragen hoe de voorgrond er verder uit zag)
Comment
-
Update..
Net even wat meer kleur en punch in de lucht nu, en zeker niet overdreven...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment