Na heel lange tijd nog eens besloten om een foto te posten op dit forum. Dit is een eerste resultaat van een shoot in het Ijzermondingsgebied.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijzermonding
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ijzermonding
Heel mooi, heb je werk bekeken op Flickr en daar zitten echt schitterende foto's bij.
-
Heel sterk...Toppertje wat mij betreft..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Prachtplaat, met een sluitertijd die zorgt voor mooie vegen in de lucht. Ook de compo, maar zeker de horizon pal in het midden doet het voor mij erg goed.
De kritische kijker zal echter wat aan de horizon zien.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
@Evelyn : je zal ondertussen al gemerkt hebben dat ik je ook een bezoekje heb gebracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtplaat, met een sluitertijd die zorgt voor mooie vegen in de lucht. Ook de compo, maar zeker de horizon pal in het midden doet het voor mij erg goed.
De kritische kijker zal echter wat aan de horizon zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk berichtJohan, ik vermoed dat je aan de rechterzijde van de horizon bedoelt? Dat is heel in de verte een golfbreker die nog net zichtbaar is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSorry, ik was iets te subtiel. De horizon is rechts wat lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht@Evelyn : je zal ondertussen al gemerkt hebben dat ik je ook een bezoekje heb gebracht
Comment
-
-
Prachtig desolaat plaatje met uitstekende toning.
Comment
-
Ik vind die ook heel knap...het straalt rust uit! Ook de omzetting vind ik heel geslaagd!
Comment
-
Superblij met de lovende commentaren en Johan
Comment
Comment