Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tweede poging Milkyway (update)
Collapse
X
-
-
Re: Tweede poging Milkyway
Knap al zou ik niet weten hoe eraan te beginnen. vereist wat extra materiaal neem ik aan.
-
Knap shot van de melkweg...Zeker gezien het feit dat die gewoon in Belgie is..
Vind persoonlijk wel dat je iets teveel lokaal magenta/rood hebt toegevoegd in de melkweg...Je moet hem een beetje laten eruit laten springen, maar vind het nu net wat te kwa kleur...
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKnap al zou ik niet weten hoe eraan te beginnen. vereist wat extra materiaal neem ik aan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ja dat is nog maar een klein deel van de melkweg he, die band loopt helemaal rond de aarde, sommige delen minder zichtbaar dan de andere. Ik vind de bewerking een regelechte bitch om te doen lol
Ik ga nog een poging wagen
Ik heb een samyang 12mm 2.8 fisheye gebruikt. De breedte van de lens evenwijdig en recht int midden van de melkweg.
Zo had ik totaal geen luchtvervuiling.
AOorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtKnap shot van de melkweg...Zeker gezien het feit dat die gewoon in Belgie is..
Vind persoonlijk wel dat je iets teveel lokaal magenta/rood hebt toegevoegd in de melkweg...Je moet hem een beetje laten eruit laten springen, maar vind het nu net wat te kwa kleur...
Beetje lichtsterke groothoek kun je dit wel behalen Kurt..Met mijn Tokina 11-16 lukt het ook...Mijn Flickr: https://www.flickr.com/photos/138701916@N06/
Comment
Comment