Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ile de Ré
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ile de Ré
Mooi van opbouw en kleuren. Er had van mij wel iets meer zee aan de rechterzijde gemogen
-
Adembenemend mooie lucht. Geen probleem bij dergelijke foto's dat ze uit de oude doos komen (voor mij toch niet).
Hier vind ik het torentje wat tegen de linkerwand plakken, maar wellicht kwamen er anders storende elementen in beeld (?).
Comment
-
-
Comment
-
Dank voor de reacties. Wat de compositie links en rechts betreft hebben jullie helemaal gelijk. ik heb het mij ook al afgevraagd waarom ik toen niet breder ben gegaan maar om eerlijk te zijn weet ik het niet meer. Qua sfeer vond ik hem wel interessant genoeg om is opnieuw te bewerken.
Comment
-
-
Inderdaad tikkeltje krap gekaderd, maar buiten dat zeker een hele mooie..Mooie compo en prachtig mooi warm licht..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen mooitje met een opmerking, die ik niet hoef te herhalen.
Comment
-
-
Ik volg met het te krap gekaderd maar voor de rest een heel mooie foto en bakken sfeer en kleuren!
Comment
-
Dank voor jullie reacties.
Comment
-
de kleuren en sfeer zijn subliem.
Naar compo had ik misschien ook liever wat zee gezien.
Comment
Comment