Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Westerlicht
Collapse
X
-
[Showcase] Westerlicht
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
-
Re: Westerlicht
Schitterend gedaan hoor Johan, zeer knappe opname
Is dit een samengesteld beeld ? lijkt alsof de bovenkant gezoomd is ?
In ieder geval een toppertje hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Knap waaiertje in de lucht. Licht mooi weerspiegeld.
Comment
-
-
Heel knap gemaakte foto, prachtig licht en schemert daar de brug nog tussendoor?
Comment
-
Knap licht heb je daar gevangen Johan, samen met de lange sluitertijd een succesgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Bedankt voor de prachtige commentaren. Ik moet bijna blozen.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtSchitterend gedaan hoor Johan, zeer knappe opname
Is dit een samengesteld beeld ? lijkt alsof de bovenkant gezoomd is ?
In ieder geval een toppertje hoor
grts
Sieg
Er zat veel beweging in de lucht, waardoor alles heel snel veranderde. Ter illustratie : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...re-535030.html was 11 minuten eerder !
Ik heb wel de kleuring van de B+W 10-stopper (min of meer) in stand gehouden.
@Olivetti : De foto is genomen aan de westkant van de Grevelingendam, en daar is geen brug.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Super, even mooi als noorderlicht.
Comment
-
Toppertje hoor....Heel erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor de prachtige commentaren. Ik moet bijna blozen.
Dat zo'n vraag opborrelt kan ik me voorstellen, en mag ook zeker gesteld worden. Maar het is puur het effect van de L.E. ,de bewegende lucht en de zonnestralen.
Er zat veel beweging in de lucht, waardoor alles heel snel veranderde. Ter illustratie : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...re-535030.html was 11 minuten eerder !
Ik heb wel de kleuring van de B+W 10-stopper (min of meer) in stand gehouden.
@Olivetti : De foto is genomen aan de westkant van de Grevelingendam, en daar is geen brug.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dacht ook eerst aan een zoomeffect maar heb ook dergelijke uitstralingen al kunnen vastleggen, dus neem mijn 'denken' terug. Knap zo'n levendig beeld in een pano, een concurrent voor het noorderlicht, nu nog 'oosters' JohanKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment