Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Vejer de la Frontera, de zon bijna loodrecht boven de stad. Vervreemdend effect met de bandensporen van het spaarzame verkeer. Stille getuigen dat er toch leven is.
Mooi weergegeven, misschien de hooglichten nog wat temperen zo komt er meer detail in de witte muren
Inderdaad wel knap die bandensporen, het lijkt wel een "spooky" schaduw die door de straat loopt (met veel fantasie uiteraard)
Die sporen is nou net het accent dat warde en inhoud geeft aan deze foto wat je in feite zelf aangeeft. Ik vind dit een prachtige visie en story van het onderwerp
Die sporen is nou net het accent dat warde en inhoud geeft aan deze foto wat je in feite zelf aangeeft. Ik vind dit een prachtige visie en story van het onderwerp
De zon volgt er inderdaad een heel hoge baan, te zien op suncalc.net
Heel goed opgemerkt en gefotografeerd.
Ik zou vlug ergens de schaduw gaan opzoeken denk ik
Peter
Comment