Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de bergtoppen nog in de wolken, Lofoten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: de bergtoppen nog in de wolken, Lofoten
Ook weer een hele mooie opname, toch een ongelofelijk schitterend landschap daar hoor
Maar ik heb je uitleg gelezen bij je vorige over het scheef staan van de opname, toen was ik eigenlijk al aan het fronsen over je uitleg
Maar deze opname staat wel degelijk scheef hoor Vicky, helt af naar rechts en zelfs héél duidelijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
De zoveelste maar altijd aanspreekbaar mooi, een impressie van een woest landschap waar dat 'huisje' voor enig teken van leven geeft. Misschien correctie toepassen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Weer een mooie , met het huisje als mooi inleiding naar de toppen die schitterend omgeven worden door de wolken.
Ik denk, dat het net als de vorige is. Staat wel degelijk recht , maar we laten ons bedotten door de horizontale lijnen.
Trek met de rulertool maar eens een lijn bij de lange sneeuwstreep en zijn reflectie, dan blijkt dat het echt minimaak is.
Het geeft wel een onrustig beeld.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWeer een mooie , met het huisje als mooi inleiding naar de toppen die schitterend omgeven worden door de wolken.
Ik denk, dat het net als de vorige is. Staat wel degelijk recht , maar we laten ons bedotten door de horizontale lijnen.
Trek met de rulertool maar eens een lijn bij de lange sneeuwstreep en zijn reflectie, dan blijkt dat het echt minimaak is.
Het geeft wel een onrustig beeld.
Maar bij deze viel mij onmiddellijk op dat de spiegelingen niet recht t.o.v. elkaar zijn
Ik heb deze opname zelf eens geopend in PS en dan de opname rechtgezet op de weerspiegeling en dan klopt de oever aan de overkant ook onmiddellijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De toppen in de wolken geven hem net wat extra....Echt een pracht landschap daar zeg..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment