Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Old Postbridge [ update ]
Collapse
X
-
[Showcase] The Old Postbridge [ update ]
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: The Old Postbridge
Voor mij een goed gekozen sluitertijd, knappe opname
En het grijze weer hoort er eigenlijk wel een beetje bij
Ik kan verkeerd zijn maar heb het gevoel dat de opname afhelt naar links ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ik ga eerlijk zijn Jos maar deze doet het niet voor mij. Misschien was het moment niet daar en de comopsitie wringt en is wat druk vooraan.
Comment
-
Zeker een mooie sluitertijd.
Ondanks het halfbakken weer (bewolkt met een beetje zon) lekker frisse uitstraling.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een mooie sluitertijd.
Ondanks het halfbakken weer (bewolkt met een beetje zon) lekker frisse uitstraling.Groetjes Vicky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een mooie sluitertijd.
Ondanks het halfbakken weer (bewolkt met een beetje zon) lekker frisse uitstraling.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Heerlijk sfeertje, fraaie foto. Lijkt wat naar links over te hellen
Comment
-
Bedankt allen voor het reageren en kijken..
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtIk ga eerlijk zijn Jos maar deze doet het niet voor mij. Misschien was het moment niet daar en de comopsitie wringt en is wat druk vooraan.
Heb een update geplaatst, ietsjes naar rechts gekanteld, denk dat het een beetje optisch bedrog was, want camera stond toch echt waterpas..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Als ik kijk naar de brug en verhouding linker- en rechteroever vind ik de update toch wel beter hoor Jos
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Een heel mooie foto, update is zeker beter. Het grijze weer hoort erbij, ik hou van het zacht licht van grijs weer.
Comment
Comment