Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Superplaat, Christophe.
Heerlijke kleuren in de weerspiegeling en niet de vergeten de convergerende werking van de paaltjes, die voor een prachtige diepte zorgt.
Heb hier al op gereageerd maar ben al een paar keer opnieuw komen kijken omdat ik iets aan de opname zag maar het niet kon thuisbrengen
Vandaag viel het me dan toch op, de spiegelingen van de palen staan alle kanten uit (enkele lopen naar links weg en enkele lopen naar rechts weg), heel raar eigenlijk ... ?
Maar voor de rest zoals ik schreef een hele sterke opname
Ligt volgens mij aan de sluitertijd van bijna twee minuten, het water kwam snel dichter, waardoor de spiegeling volgens mij wat verandert, maar ik kan ook mis zijn...
Hoezeer ik commentaar waardeer en apprecieer, het lijkt toch een beetje op 'muggenziften'
Maar goed opgemerkt hoor, ik had er eigenlijk zelf nog niet bij stilgestaan
mvg Christophe
Heb hier al op gereageerd maar ben al een paar keer opnieuw komen kijken omdat ik iets aan de opname zag maar het niet kon thuisbrengen
Vandaag viel het me dan toch op, de spiegelingen van de palen staan alle kanten uit (enkele lopen naar links weg en enkele lopen naar rechts weg), heel raar eigenlijk ... ?
Maar voor de rest zoals ik schreef een hele sterke opname
Comment